ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ (APP) ЗА СЪЗДАВАНЕ И ПОПЪЛВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН ДВУСТРАНЕН КОНСТАТИВЕН ПРОТОКОЛ СЛЕД НАСТЪПИЛО ПТП
ПРЕАМБЮЛ
„Це Смарт“ ООД, ЕИК 207921557, със седалище и адрес на управление: град Варна, ул. Петко Тодоров № 18, ап. 6, действащо чрез Управителя СВЕТОСЛАВА СВЕТЛЬОВА САВОВА, Телефон: 0885190411, Адрес на електронна поща: svetla@largonet.net, Интернет страница: www.dkp.bg е дружество, което осъществява дейности, свързани със създаване, разработване и внедряване на специализиран софтуер и хардуер; онлайн услуги, мобилни приложения и уеб системи, с цел предоставяне на свои Клиенти търсените от тях услуги.
По силата на настоящите Общи условия се уреждат правоотношенията, които възникват между Дружеството и Клиентите, осъществили надлежна регистрация в мобилното приложение „dkp”, позволяващо достъп до услугата.
Мобилното приложение „dkp“ предоставя възможност на всеки Клиент, след надлежно осъществена регистрация да получи свободен достъп до неговото съдържание, включително да попълва електронно двустранен констативен протокол, каквато е и абревиатурата на приложението “dkp” – „двустранен констативен протокол“ /ДКП/.
При наличие на Пътно-транспортно произшествие, при което няма пострадали лица, участвали са само два автомобила и между водачите има съгласие за вината, ПТП-то може да бъде декларирано с двустранен констативен протокол /ДКП/.
Тъй като правилното и отчетливо попълване на ДКП е от изключителна важност за разглеждането и признаването им от страна на Застрахователите, то приложението изключва до минимум възможността това да се случи. На следващо място приложението ще определи празните и непопълнени полета в ДКП, които са задължителен реквизит на всеки ДКП, а последица би било отказ от страна на Застрахователите да разгледат заявеното от участващите в ПТП лица.
I. ОПРЕДЕЛЕНИЯ, ЦИТИРАНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл.1. Според тези Общи условия следните думи и изрази ще имат значението, описано по-долу:
а). „ДКП” – двустранен констативен протокол
б). „Профил” – съдържа лична информация, посочена от Клиента и необходима за създаването на регистрация и ползване на услугите в приложението;
в). “Клиент/Потребител” означава физическо или юридическо лице, което е надлежно регистрирано като потребител на Услугата и е заявило изричното си съгласие с настоящите Общи условия. Съгласието на всеки Клиент с настоящите Общи условия се счита за надлежно и валидно предоставено с регистрацията му в Мобилното приложение на “Це Смарт” ООД. Предоставянето на валиден и актуален адрес на електронна поща е абсолютна предпоставка за ползването на приложението.
г). “Мобилно приложение” (Мобилно приложение “Dkp”) означава интернет-базиран портал за мобилни устройства “Dkp”, администриран от “Це Смарт” ООД, чрез който се предоставя Услугата;
д). “Лични данни” означава всички лични данни, чрез които Клиентът може да бъде пряко или непряко идентифициран, включително, но не само: имена, телефонен номер, рожденна дата, адрес, номер на шофьорска книжка, давност на шофьорска книжка, категория на шофьорска книжка електронна поща, както и номер на платежна карта на клиента, данни за поръчки и задължения и др.;
е). “Клиентски портал” означава интернет-базиран портал, който може да бъде използван от регистриран потребител за управление на личния му потребителски профил в Мобилно приложение „Dkp“;
II. ПРЕДМЕТ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл.2 По силата на настоящите Общи условия Дружеството предоставя на Клиента услуга за електронно попълване на двустранен констативен протокол /ДКП/, а Клиентът се задължава да попълни правилно и в пълнота своите данни и всички данни, които са необходими за правилното и законосъобразно изготвяне на ДКП.
Чл.3(1) Преди да осъществи надлежна регистрация в мобилното приложение, Клиентът е длъжен да се запознае с действащите към момента на регистрацията Общи условия, които са достъпни в мобилната апликацията „Dkp” и на интернет страницата на Дружеството на следния електронен адрес: https://www.dkp.bg .
(2) Задължително условие за използването на Услугата е Клиентът да извърши надлежна регистрация като създаде потребителски профил в мобилното приложение „Dkp“, посредством който ще получи достъп до Услугата, предоставяна от Дружеството и да се съгласи и приеме настоящите Общи условия, както и да се запознае и приеме „Политиката за защита на личните данни“.
Чл.4(1) При извършването на регистрация в мобилното приложение „Dkp”, Клиентът е длъжен да предостави на Дружеството избраното потребителско име, под което ще използва Услугата и валидна електронна поща, чрез която ще се осъществява официална кореспонденция между страните, които данни ще служат за идентифицирането на конкретния Клиент.
(2) При осъществяването на първоначална регистрация в Мобилното приложение след натискане на бутона „Регистрация“, Клиентът създава собствена парола, която се използва за получаването на достъп до съдържанието на Мобилното приложение „Dkp” и Услугата.
3) Достъпът до съдържанието на Мобилното приложение се предоставя на Клиента след правилно въведени потребителско име и парола в специално обозначените за целта полета, поради което Клиентът е длъжен да запази тези данни и да не да ги разкрива пред трети лица. В противен случай, при злоупотреби с идентификационните му данни, Клиентът носи вредоносния резултат и отговорност от това.
(4) В случай, че идентификационните данни за достъп до Мобилното приложение станат известни на трети лица или бъдат изгубени, Клиентът е длъжен да уведоми незабавно Дружеството, като изпрати съобщение на следния електронен адрес: svetla@largonet.net или чрез обаждане в работно време (всеки делничен ден от 09:00 до 18:00 часа) на следния телефонен номер: +359885190411
(5) Клиентът е длъжен да осигури спазването на всички разумни мерки за сигурност, включително, но не само антивирусни програми при използване на компютърен хардуер, софтуер или друго оборудване, докато се свързва с Мобилното приложение и е отговорен за последиците, които биха настъпили вследствие осигурената недостатъчна обезопасеност на устройството, което Клиентът използва за осъществяването на достъп до Мобилното приложение „Dkp“.
(6) В случай че бъде нарушена сигурността на софтуера и/или идентификационните данни, които са необходими за достъп до Мобилното приложение, Дружеството, след изрично писмено искане от страна на Клиента, предоставя на последния нова парола за достъп и той е длъжен незабавно да промени съществуващата такава.
(7) Клиентът носи отговорност за съхранението и използването на своите данни, които го идентифицират пред Дружеството чрез Мобилното приложение и позволяват осъществяването на надлежна кореспонденция с него и е длъжен към всеки момент от приемането на настоящите Общи условия и регистрацията му като Клиент да декларира, че тези данни са валидни и актуални и не е извършил каквито и да е злоупотреби и/или неоторизиран достъп до чужди данни. Дружеството не носи отговорност за неправилно или непълно вписани данни от Клиента при регистрацията в Мобилното приложение, както и при промяна на вече вписани данни.
Чл.5.(1) Одобряването на потребителски профил в Мобилното приложение се извършва изцяло по преценка и усмотрение на Дружеството.
(2) Дружеството има право да откаже одобряването на потребителски профил на Клиента или да деактивира вече одобрен такъв на Клиент, включително в случай че бъде установено предоставянето на невалидни данни при регистрацията в Мобилното приложение и/или при наличието на достатъчно основания да се счита, че Клиентът е недобросъвестен.
Чл.6.(1) С извършването на надлежна регистрация в мобилното приложение “Dkp” от страна на Клиента, последният заявява изрично, че се е запознал и приема Общите условия за използването на Услугата в актуалната им редакция.
(2) В случай, че Клиентът не е съгласен и не приеме Общите условия в актуалната им редакция, той няма право да използва предоставените от Дружеството Услуги, освен при изрично предварително писмено съгласие на Дружеството за това.
Чл.7. С приемането на настоящите Общи условия и Политиката за защита на лични данни при регистрацията си в Мобилното приложение, Клиентът прави изрично волеизявление и дава съгласието си за установяване на договорни отношения с Дружеството с цел предоставянето на Услуги по достъп до електронно попълване на двустранен констативен протокол, считано от датата на която Клиентът е осъществил регистрация в Мобилното приложение.
Чл.8.(1) Клиентът заявява изричното си съгласие и приема, че настоящите Общи условия, потвърдени при регистрацията му в Мобилното приложение, чрез отбелязването на отметка () в специално обозначеното за целта поле, се считат за валидно одобрени и обвързващи, пораждат същите задължителни правни последици като саморъчен подпис на Клиента върху писмени документи и ще бъдат допустимо доказателство в съда и всяка друга институция за уреждане на спорове.
(2) Общите условия са приети от Клиента и обвързват последния от момента, в който Клиентът се регистрира в Мобилното приложение „Dkp“, като с регистрацията си Клиентът потвърждава, че се съгласява и задължава при всяко ползване на Услугата да се съобразява с актуалната и влязла в сила редакция Общите условия, извършена от Дружеството.
Чл.9.(1) Във връзка с предоставяната услуга от Дружеството, “Це Смарт” ООД обработва предоставените от Клиента Лични данни (доколкото и ако такива са предоставени за целите на надлежно предоставяне на Услугата), съгласно разпоредбите на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на данните) и уведомлението за поверителност на Дружеството, достъпно на адрес: https://dkp.bg
(2) С регистрацията си в Мобилното приложение и приемането на Уведомлението за поверителност (чрез отбелязването на отметка в специално обозначеното за целта поле), Клиентът заявява, че е запознат със съществуващите потенциални рискове от използването на електронна комуникация и дава изричното си съгласие на Дружеството да обработва предоставените Лични данни (електронна поща и други) с автоматични или други средства за целите на сключването, администрирането и изпълнението на настоящите Общи условия и надлежното предоставяне на Услугата.
(3) Дружеството има право да откаже регистрацията на Клиента в Мобилното приложение „Dkp”, в случай че Клиентът не е заявил изричното си съгласие, чрез приемането на приложимите Общи условия и Уведомлението за поверителност, при предоставяне на непълни и/или неточни данни или друга информация, необходима за осъществяването на надлежна регистрация в Мобилното приложение.
(4) Дружеството има право да откаже регистрация на Клиента в случай, че последният не предостави съгласие за обработването на Лични данни, необходими за верификацията му като Клиент на Услугата.
Чл.10 Дружеството има за цел да осигурява Услугата, постоянно и без прекъсвания, но не гарантира, че последната е налична непрекъснато, навременно или без грешки или смущения. Дружеството не носи отговорност при възникването на временни прекъсвания и/или смущения в електронните системи за комуникация.
Чл.11.(1) След като Клиентът приеме Общите условия и осъществи надлежна регистрация в Мобилното приложение „Dkp“, същият има право да използва Услугата, в съответствие със сроковете и правилата установени в тези Общи условия, посредством използването на Мобилното приложение.
III. ПРАВИЛА ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГАТА.
Чл.12.(1) За да използва Услугата, Клиентът е длъжен да попълни всички полета последователно, както е указано в приложението.
Попълването на електронен двустранен констативен протокол започва след натискане на бутона „+ Попълни протокол“. В последователни прозорци/полета, Клиентът/Потребителят трябва да попълни всички необходими свои данни, които се съдържат и във всеки хартиен носител на ДКП, в това число марка и модел на автомобил, регистрационен номер, данни на Застрахователното дружество, номер на полица и валидност, данни на застрахования притежател (имена, телефонен номер, дата на раждане на ФЛ, адрес, номер на шофьорска книжка, валидност, категория), зона на първоначален удар, схема на механизма на ПТП с участващите МПС.
Втора стъпка е попълването на данни на втория водач и второто участващо МПС. В случай, че вторият участник има създаден профил и ползва Услугата на “dkp”, то Първият участник може да генерира QR код, който Вторият участник да сканира. Така Приложението автоматично ще попълни данните на Участник 2 и ще бъде генериран pdf файл, съдържащ вече готовия електронно попълнен двустранен констативен протокол.
В случай, че Участник 2 не разполага с Приложението “dkp”, Клиентът/Потребителят трябва да въведе ръчно всички необходими данни на Участник 2. При въвеждане на данните му, той следва да се запознае с Политиката за защита на личните данни на Дружеството, което може да направи преди да започне попълването на данните му. Това се удостоверява с клик върху бутон „Съгласявам се с Политиката за защита на личните данни “. Попълването завършва пръстово, с подпис на екрана на телефона на Участник 1 (Клиента/Потребителя), което се счита за полагане на Обикновен електронен подпис и изразява волята на Участник 2 за попълване на личните му данни, които ще бъдат попълнени в електронно попълнения двустранен протокол. Участник 2 следва да посочи и и-мейл адрес, на който да получи попълнения и ДКП.
(2) При необходимост и с цел извършването на надлежна идентификация, Дружеството има право да изиска предоставянето на допълнителни данни от страна на Клиента, а последният се задължава да ги предостави своевременно.
(3) В случай, че Клиентът не изпълни задължението, обективирано в чл.12, ал.2 от настоящите Общи условия, Дружеството има право да откаже предоставянето на Услугата.
Чл.13.(1) Всеки Клиент, който е приел тези Общи условия и надлежно е осъществил регистрация в Мобилното приложение „Dkp”, получава право на достъп и възможност за използване на предоставяната от Дружеството Услуга, чрез разплащане посредством банкова карта (кредитна / дебитна карта) чрез профила на Клиента в Мобилното приложение и/или чрез разплащане посредством личен портфейл в приложението, който е предварително зареден с налична разполагаема сума.
(2) Клиентът е длъжен да актуализира, своевременно профила си в Мобилното приложение на Дружеството с нужната информация относно всякакви обстоятелства, свързани с промени в платежната карта или при наличие на промени в Личните данни, нова платежна карта, която следва да замени регистрирана такава и други промени в данните, нужни за правомерното и съответстващо на настоящите разпоредби използване на Услугата. Клиентът се задължава да извърши актуализацията на информацията, описана в предходното изречение във възможно най-кратък срок, но при всички случаи в тридневен срок, считано от дата, на която е настъпила промяната в обстоятелствата.
Чл.15.(1) Дружеството има право да изменя едностранно цената на Услугата.
IV. ЦЕНА НА ПРЕДОСТАВЯНАТА УСЛУГА
Чл.19 Клиентът е запознат и се съгласява, че Дружеството предоставя Услугата по електронно попълване на двустранен констативен протокол безвъзмездно.
По решението на „Це Смарт“ ООД Услугата може да бъде платена, като същата ще бъде посочена в сайта и в Приложението на “dkp”.
V. ПЛАТЕЖНА ФУНКЦИОНАЛНОСТ
ВАЖНО: Всеки регистриран Клиент към датата на определяне на цените за ползване на Услугата, ще бъде информиран в 14-дневен срок от влизане им в сила, в който срок всеки Клиент/Потребител ще може да вземе информирано решение дали ще продължи ползването на Услугата. В случай, че Клиентът/ Потребителят не желае да продължи ползването на Услугата, той може да уведоми Дружеството по посочения по-горе и-мейл, като Дружеството ще деактивира профила му с влизане в сила на цените за ползване на Услугата. Ако не стори това, Клиентът/Потребителят ще има достъп до Приложението, но няма да има достъп до Услугите.
В случай на желание от страна на Клиента/Потребителя след влизане в сила на цените да ползва платената Услуга, то той трябва да въведе своите данни от банкова карта, от която ежемесечно ще заплаща за ползване на Услугата.
Чл.16.(1) За извършване на разплащането, Клиентът с регистрацията си в Мобилното приложение „Dkp“ и приемането на настоящите Общи условия, предоставя своето изрично и безусловно съгласие за директно дебитиране от Дружеството на наличностите по предоставената платежна карта, с дължимата съгласно действащ актуален Ценоразпис на Дружеството цена за предоставяне на Услугата, както и с евентуално дължими други суми, произтичащи по силата на тези Общите условия.
(2) Клиентът гарантира, че предоставената от него платежна карта, позволява автоматично изтегляне (дебитиране) на дължимите суми, въз основа на тези Общи условия, за което дебитиране Клиентът е предоставил изричното си съгласие с приемането на Общите условия и извършената регистрацията в Мобилното приложение „Dkp”.
Заплащането на предоставената Услуга е окончателно и не подлежи на възстановяване, освен в случаите на оспорване и безспорно доказано неточно начисление от Клиента, извършено в тридневен срок, считано от датата, на която е налице неправилно начислена сума / неправилно тарифиране от страна на Дружеството, когато Дружеството връща установената като недължима сума на Клиента.
Чл.15.(1) Предоставените от Клиента данни, ще са свързани с неговата платежна карта и няма да се съхраняват в мобилното приложение „Dkp“ и Дружеството няма да разполага с достъп до тях.
(2) Данните относно клиентската платежна карта ще се обработват и съхраняват единствено от сертифицирани доставчици на платежни услуги, с които Дружеството ще има установени договорни отношения.
(3) Сигурността на цялата платежна информация ще се осигурява със защитени криптографски протоколи, когато се изпраща чрез Интернет, така че да не може да бъде разчетена при предаването ѝ от трети страни.
(4) Дружеството не участва в такива спорове и не носи никаква отговорност, произтичаща от описаните в настоящия член действия / бездействия на Клиента.
Чл.15.(1) Дружеството има право да изменя едностранно цената на Услугата по всяко време, като промените влизат в сила в еднодневен срок, считано от датата на уведомяване на Клиента чрез публикуването на актуализиран Ценоразпис от Дружеството в Мобилното приложение „Dkp“.
(2) Клиентът има право да се откаже от предоставяните Услуги, като прекрати регистрацията си в Мобилното приложение, в случай че не приема новите условия и/или цени, в съответствие с установените в настоящите Общи условия правила и след като заплати всички евентуално дължими суми към датата на прекратяването.
V. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА КЛИЕНТА
Чл.21.(1) Клиентът е длъжен да посочва пълни и коректни данни при въвеждането на данните на участващите в ПТП лица, техни данни и данни на МПС.
(2) Услугата има съдържание, което е защитено с права върху търговски марки и/или други права върху интелектуална собственост, като Клиентът няма право да използва и/или да допуска използването по какъвто и да е начин на търговската марка и/или логото на Дружеството, нито да се счита за лицензиран ползвател на права върху индустриална собственост, чийто титуляр е Дружеството.
(3) Клиентът се задължава да не използва Услугата за цели, различни от персонални и нетърговски цели, които са сходни с търговската дейност на Дружеството.
VI. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДРУЖЕСТВОТО
Чл.24 Дружеството се задължава да осигурява на Клиента достъп до Услугите по електронно попълване на двустранен констативен протокол чрез приложението „Dkp“ и без прекъсвания, но не гарантира, че последната е налична непрекъснато, навременна или несъдържаща грешки или смущения.
Чл.25.(1) Дружеството не носи отговорност за вреди, в случай че:
1. Устройството, което използва Клиентът за достъп до Мобилното приложение, мрежата за предаване на данни или свързаните с тях функции не работят;
2. Услугата е спряна поради причини, които не попадат под контрола на Дружество и не могат да му бъдат вменени във вина;
3. Ако Клиентът не е уведомил своевременно Дружеството, че трето лице неправомерно е достъпило до неговите данни / неговото мобилно устройство или профил на клиента в мобилното приложение, от което са последвали и неправомерни действия, увреждащи Клиента.
4. Клиентът използва Услугата неправилно;
5. В други случаи, предвидени в настоящите Общи условия.
(2) Дружеството не носи отговорност за отказ на Застраховател по входиран ДКП при неправилно/ неточно/ непълно попълнени от Клиента/Потребителя данни и/ или Клиента/Потребителят е действал в нарушение на приложимите нормативни актове или специфични правила.
(4) Дружеството не носи отговорност за вреди, причинени от приложението на законова разпоредба, действия на държавен орган, война, извънредно положение, саботаж, липса или забавени доставки, информационни връзки или други връзки за предаване на данни и комуникация, стачка, извънредно положение и свързаните с него ограничителни режими на придвижване или други подобни обстоятелства, извън контрола на Дружеството, имащи характер на непреодолима сила по смисъла на Търговския закон. Предвидената хипотезата за освобождаване от отговорност на Дружеството, свързана със стачки и блокади е приложима в случаите, при които Дружеството е обект на подобни действия.
Чл.26.(1) Дружеството отговаря само за вредите, които са пряка и непосредствена последица от умишлено осъществено нарушение на настоящите Общи условия и/или приложимите императивни правни норми от страна на Дружеството.
(2) При никакви обстоятелства Дружеството няма да носи отговорност за косвени вреди, причинени на Клиента и/или неговото имущество при и/или по повод ползване на Услугата, предоставяна от Дружеството.
VII. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл.27.(1) Клиентът е длъжен незабавно да уведоми Дружеството на следния телефонен номер +359 0885190411 и по електронна поща, в случай, че са налице основания да счита, че неоторизирани лица може да са получили достъп до профила или са узнали потребителското име и/или паролата му за достъп до Мобилното приложение и/или в случай че установи неправомерно използване на личния му профил в Мобилното приложение от неоторизирано лице.
(2) В случай, че Клиентът не информира незабавно Дружеството съгласно предходната алинея, Клиентът поема изцяло отговорността от евентуални вреди. При надлежно уведомление за неразрешено използване на Услугата от страна на Клиента, Дружеството ще положи необходимите мерки и нужните усилия за блокиране на неправомерно ползване на профила на Клиента в разумен срок. При всички случаи, докато не бъде надлежно уведомено Дружеството за обстоятелствата посечени в предходната разпоредба, Клиентът носи отговорност за всяко използване на Услугата, осъществено чрез личния му профил в Мобилното приложение.
Чл.29.(1) Дружеството има право едностранно да изменя настоящите Общи условия, Ценоразписа и/или съдържанието в електронната система на Мобилното приложение и / или функции на системата „Dkp”, с цел имплементирането на нови технологии, функционалности, подходящи технически или административни процедури или нови процедури свързани с предоставянето на Услугите, като уведоми Клиентите чрез публикуване на актуалната версия в Мобилното приложение или на интернет сайта на Дружеството www.dkp.bg
(2) Измененията влизат в сила в срок до три дни от датата на публикуването им в Мобилното приложение и/или уведомяване на Клиента за настъпилите промени по предоставената от него електронна поща за кореспонденция. В случаите на чл. 15…., при въвеждане на платено ползване на Услугата по електронно попълване на дврустранен констативен протокол, срокът е 14-дневен.
(3) В случай, че Клиентът не е съгласен с измененията в Общите условия, той може да се откаже от регистрацията си в Мобилното приложение и ползване на Услугите.
VIII. ОБРАБОТВАНЕ НА ЛИЧНИ ДАННИ
Чл.30.(1) Дружеството въвежда строга Защита на личните данни и надлежна грижа при обработката на Личните данни на своите Клиенти, спазвайки всички изисквания относно събирането и използването на лични данни, предвидени в националното законодателство, както и в приложимото общностно законодателство. Всички Лични данни на Клиентите са криптирани и достъпът до тях е строго ограничен и възможен само за компетентни изрично оторизирани лица, в съответствие с Политиката за поверителност на Личните данни.
(2) Законът за защита на личните данни и Регламентът (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни и за отмяна на Директива 95/46/EО (Общ регламент относно защитата на личните данните), уреждат правилата за обработката на личните данни и се прилагат към дейностите, осъществявани от Дружеството.
(3) Личните данни, предоставени на Дружеството, ще бъдат обработвани с цел предоставяне на Услугата на Клиента съгласно настоящите Общи условия, приложимото законодателство, Политиката за поверителност на „Dkp”, както и за развитие на Услугата.
(4) За да упражни своите права по Защита на личните данни (например за преглеждане на информацията, отнасяща се до Клиента, за отстраняване на грешки в предоставените личните данни или за забраняване използването на предоставената информацията за целите на директния маркетинг), Клиентът може да се свърже Дружеството на посочените в настоящите Общи условия електронна поща и телефонен номер.
(5) Дружеството има право да предоставя Лични данни на Клиента, например: електронна поща, на трети лица-контрагенти, свързани с предоставяната Услуга, при стриктно спазване на с публикуваното в Интернет страницата на Дружеството уведомление за поверителност, Политика за поверителност на Лични данни и установените императивни нормативни разпоредби.
(6) Във връзка с възникнали въпроси относно обработката на лични данни, Клиентът може да се свърже с Дружеството откъдето ще му бъде предоставена точна, пълна информация и своевременна информация.
(7) Преди да осъществи регистрацията си в мобилното приложение, респективно да приеме настоящите Общи условия, Клиентът е длъжен да се запознае с необходимата информация в „Защита на личните данни” на Дружеството във връзка обработка на Личните му данни, публикувано на Мобилното приложение.
(8) За да използва Услугата, Клиентът предоставя изричното си съгласие за обработване на Личните му данни, посредством създаването на индивидуален потребителски профил в Мобилното приложение.
IX. ПРЕКРАТЯВАНЕ НА РЕГИСТРАЦИЯТА
Чл.31.(1) Клиентът може да прекрати използването на Услугата, респективно регистрацията си в Мобилното приложение със 7 (седем)-дневно писмено предизвестие отправено до Дружеството.
(2) Правото на прекратяване може да бъде упражнено по следните начини, а именно:
1. чрез изпращане на уведомление за прекратяване на следната електронна поща svetla@largonet.net
2. чрез изпращане на уведомление по куриер или пощенски оператор до седалището и адреса на управление на Дружеството.
(3) За да упражни правото си на прекратяване, Клиентът трябва да се идентифицира пред Дружеството, като посочи следните данни:
– имена/потребителско име, с които се е регистрирал в Мобилното приложение;
– електронна поща, с която потребителят се регистрира и идентифицира, за да използва Услугата;
– изрично изявление, че не дължи заплащането на суми на Дружеството и желае да прекрати регистрацията си в Мобилното приложение. Уведомлението за прекратяване на регистрацията, респективно използването на Услугата от страна на Клиента, трябва да включва категорично, недвусмислено, ясно изразено волеизявление от Клиента, съдържащо окончателно намерение за прекратяване на предоставяната Услуга.
(4) Искането за дерегистрация се потвърждава в срок до 3 (три) дни от Дружеството на базата на предоставени данни от Клиента при регистрацията му в Мобилното приложение и извършена справка за липсата на непогасени задължения на Клиента.
(5) Клиентът трябва да изпрати уведомлението за прекратяване, съдържащо всички необходими реквизити, описани в настоящата разпоредба, с цел безспорната и точна идентификация на последния от страна на Дружеството на следния имейл адрес: svetla@largonet.net по куриер или по пощата на адрес: град Варна, ул. „Петко Тодоров” № 18. Дружеството ще изпрати потвърдително електронно писмо на предоставената от Клиента електронна поща, за да удостовери, че именно той има достъп до електронната поща.
(6) Дружеството преустановява предоставянето на Услугата, респективното регистрацията в мобилното приложение на Клиента в срок от 14 (четиринадесет) работни дни, след потвърждаване на полученото писмено уведомление за прекратяване и при липса на непогасени задължения.
(7) С приемане на настоящите Обши условия, Клиентът дава своето изрично информирано съгласие и потвърждение, че дължи плащане по отношение на Услуги, които са вече предоставени напълно и изпълнени изцяло от Дружеството до датата на прекратяването.
Чл.32.(1) В случай на констатирано нарушение на настоящите Общи условия и/или на приложимите нормативни актове в страната, Дружеството има право едностранно да прекрати използването на Услугата, при положение, че след като е изпратено уведомление до Клиента, последният не е отстранил извършено от него нарушение в разумен срок, но не по – късно от 3 (три) дни, считано от датата на получаване на уведомлението, в следните хипотези:
1. Клиентът не изпълнява задължението си да заплаща сумите за използваната чрез профила му в Мобилното приложение Услуга в срок;
2. Клиентът използва Услугата в нарушение на настоящите Общи условия или инструкциите на Дружеството за използване ѝ;
3. Дружеството има достатъчно основания да предполага, че Услугата се използва неправомерно или в нарушение на настоящите Общи условия и/или разпоредбите от относимите нормативни актове.
(2) Извън гореописаните случаи, независимо от обстоятелствата, Дружеството има право едностранно да прекрати използването на Услугата, респективно регистрацията в Мобилното приложение като отправи 7-седемдневно писмено предизвестие до Клиента, съдържащо волеизявлението на Дружеството за прекратяване на регистрацията в мобилното приложение и предоставянето на Услугата.
Чл.33. Прекратяването не засяга валидността на разпоредбите от Общите условия относно процедурата за уреждане на спорове и други относими правила, като тези клаузи по същество остават валидни след прекратяването, включително разпоредбите относно събиране на дължимите плащания от Клиента.
X. СПОРОВЕ
Чл.34. Всеки спор, противоречие или претенция, произтичащи от или свързани с настоящите Общи условия, тяхното тълкуване, нарушение, прекратяване или валидност, се разрешават най-напред чрез взаимни преговори в съответствие с принципите на безпристрастност, разумност и справедливост. В случай, че не бъде постигнато съгласие между страните чрез преговори, в срок от 20 (двадесет) дни, считано от датата на получаването на писмено предложение за продължаване на преговорите или ако някоя от Страните реши, че по-нататъшните преговори са нецелесъобразни, всеки спор, противоречие или претенция ще бъдат окончателно разрешени в съответния родово компетентен съд на територията на град Варна.
XI. ПРИЛОЖИМО ПРАВО
Чл.35.(1) Приемането на настоящите Общи условия, тяхното изпълнение, изтичане на срока, тълкуването и разрешаването на спорове се уреждат в съответствие с приложимото материално право на Република България.
(2) В случай на възникнало противоречие между настоящите Общи условия или отделни разпоредби от тях и императивни правни норми, установени в приложимите нормативни актове, ще се прилага съответната разпоредба от действащия законодателство.
Тези Общи условия са приети на 10.09.2024г.